Summa sidvisningar

tisdag 15 januari 2013

Te och Hollywoodfruarna

Japp då sitter man här med en kopp te och kollar på Svenska Hollywoodfruarna. Älskar Maria Montezami men jag tål inte Anna Anka och Gunilla Persson!!! Tänker inte skriva exakt va jag tycker om dom... Men som sagt jag tål inte dom...

Idag har man hunnit med att tvätta, dammsuga, lagt in ren tvätt i byrån, lagat mat och diskat. Packat dagisväskan och lagt fram kläder åt lilleman. Sån här typiska vardagssysslor :). Veckohandlade tidigare imorse innan maken min åkte till jobbet. Så nu är kylen och frysen laddad :).

Skickat in papper till Försäkringskassan över min graviditet, så man får föräldrapengar sen när lillen kommer :). Var till barnmorskan igår och lyssnade på hjärtljuden, så mysigt <3 Fick med mig intyget då så idag är de postat. Lika bra att skicka in de nu så kanske dom hinner och blir klar med mitt ärende innan bebisen kommer. Dom är ju inte världs kända för att jobba snabbt. Ibland blir man faktiskt trött och irriterad när man har med dom att göra. Ungefär som med arbetsförmedlingen... Man får tjata och tjat till sig hjälp och har man tur så kanske man får hjälp.

Nog med gnäll ;) nu ska jag bara koppla av och ta de lugnt, ny dag imorgon :).

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar