Summa sidvisningar

lördag 24 november 2012

Ont i huvudet

Haft de hela dan plus nästan hela veckan, börjar ledsna på de nu. Trött orkeslös,yr när jag vaknar och huvudvärk ingen rolig kombination. Men man ska inte klaga finns ju dom som har de värre. Har man tur så går de över snart. Har funderat en hel del på saker och ting och jag önskar att visste vad jag skulle göra. Har en känsla av att vissa saker inte kommer att lösa sig utan de alltid kommer att vara som de är nu. Lite tråkigt kanske men men så är de.

Kanske lite för mycket begärt men de hade varit skönt om fick ett telefonsamtal och fick frågan hur de är och när ska ni iväg på ultraljudet och ring och berätta sen hur de gick. Men icke sa nicke de är väl inte tillräckligt intressant eller viktig... Den enda man får är ett sms med samma mening om och om igen aldrig något nytt, "ge ----- en kram" sen är de inge mer. Får aldrig frågan över hur han mår eller nå sånt, men men de är väl inte viktigt och veta kanske. De känns som att man själv ska mata med information utan nån form av respons, jätte roligt... Hur blir de sen då när lillan/lillen kommer? Egentligen så vill jag inte veta de för jag vet att jag kommer att bli besviken, så man ska inte ha nån form av förhoppningar på den fronten.

Har bjudit in större delen av familjen hit på julafton men nja responsen därifrån var väl så där... Återigen inga större förhoppningar. Tänker inte fråga igen eller höra av mig är faktiskt upp till andra med att höra av sig och svara på inbjudan. Men men duger de inte så visst.... Har tappat julkänslan och har ingen lust med nånting överhuvudtaget känns de som. Varför ens försöka?? När man har ringt så är de typ "jaha är de du" å inga frågar om hur ----- mår eller vad han gör utan de får man själv berätta. Så varför bry sig?

Är faktiskt riktigt jävla less på allt och är så less på att man ställde upp men man fick inget tillbaka....

Varför bryr man sig ändå? Kanske man ska sluta med de och se hur lång tid de tar innan man hör nått? Men jag tror inte att jag kommer att höra nått varken före jul efter jul.

Dennes förlust...jag skiter i allt nu........

2 kommentarer:

  1. Låter hemskt tråkigt de där!
    Låt bli att "mata" den personen med information så måste personen fråga tilsist då den blir tillräckligt nyfiken! Kanske är de så att personen antar att de är bra om den inte hör annat? endel är ju tyvär så att de är dåliga på att fråga eller liknande. Tråkigt när de är sådär jag förstår vad du känner och de är hemskt dålig stil att inte få nån vidare respons över julafton. Men responsen kanske kommer lite närmare jul? Håller tummarna för det! och att du snart får tillbaka din julkänsla! :)
    Njut av morgondagen och jag hoppas att de går bra och att allt är som de ska! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jaru de märks nog hur de blir....

    SvaraRadera